טראקאטן ו-CUPRA

עיצוב הופך את החיים לפשוטים יותר.

Cupraלייף סטיילטראקאטן ו-CUPRA

מה הקונספט שעומד מאחורי תיקי העור האיכותיים של טראקאטן? מה הפילוסופיה של המותג?

באופן אישי, אנחנו מעדיפים תיקים משומשים על פי תיקים חדשים. אנחנו לא אוהבים האפקט המתאמץ אלא מעוניינים בדבר האמיתי. כאשר אתה לובש משהו הוא מספר על הדרך שעברת בחייך. רק זמן יכול להעניק למוצרים עור את הטאצ' אותו אנחנו מחפשים. בנוסף, אנחנו מאמינים שהדרך לעתיד אקולוגי יותר עוברת במוצרים איכותיים שמחזיקים לאורך זמן.
 

ב-CUPRA אנחנו מאמינים שמשמעות המושג תחכום היא איכות גבוהה. האם אתם מסכימים?

 
משמעותה של יוקרה היא איכות גבוהה. איכות גבוהה משמעותה זמן. זמן למחקר ופיתוח, לאיתור החומרים הטובים ביותר, לעיצוב, ליצור לבחון ולהביא מוצר לגבהים חדשים. כאשר אתה מקדיש זמן התוצאה הסופית הוא מוצר איכותי ומתוחכם.
האם תסכימו לטעום עוגה שנאפתה במשך 10 דקות למרות שאתם יודעים שזמן ההכנה הרצוי הוא 20 דקות? זמן הוא רכיב יסודי בכל תהליך יצירה.

"תן לזמן לעצב את התיק שלך הוא המוטו שלנו"

באילו חומרים אתם משתמשים בתיקי העור שלכם ובמיוחד בקולקציה הייחודית של CUPRA?

אנחנו יצרנים של מוצרי עור ומתמחים בכך שנים ארוכות. בעבור CUPRA פיתחנו את מוצר ייחודי "עור נחושת" שהוא אחד המוצרים הבולטים של המותג. הצגנו גם את התיק הגדול בהיצע של הקולקצייה בגרסה קלה במיוחד.
 

באילו פריטים בקולקציית תיקי העור של CUPRA אתם גאים במיוחד?

 
קחו לדוגמא את העור. בסדנה של טאקאטן אנחנו משפשפים, חורכים ומחככים עור בגוון נחושת. אנחנו לא מעוניינים שהעור יראה מונוטוני ומשעמם אז אנחנו מקנים לו מראה מיוחד, שונה וייחודי לקופרה. אנחנו חורטים את הקווים בעור, באופן ידני, כדי שתתקבל הצורה של הלוגו הייחודי של CUPRA.

"כשאתה לובש משהו הוא מספר על הדרך שעברת בחייך"

איזה מסר לדעתך מעבירים לעולם המוצרים אותם אתם יוצרים?

התיקים שלנו יוצאי דופן מתוחכמים ואיכותיים, וזהו המסר אותו הם מעבירים. תיקי העור האיכותיים שלנו הם מוצר שונה בנוף. הם לא עוקבים אחרי טרנדים, הם מציגים סטייל ייחודי משלהם. כשמדברים על תחכום הסיפור האמיתי נמצא בפרטים הקטנים. בנקודת הזמן בה התיק הופך משומש הלקוח מתחיל להבחין באיכות של המוצרים שלנו. אנחנו יוצרים תיקים שישרדו לאורך כל החיים, שישתפרו כל הזמן ושיהפכו, בסופו של דבר, לחברים של הלקוחות שלנו.
 

איך לדעתך המותג שלך והמוצרים שלך מביאים לידי ביטוי את הרוח הייחודית של CUPRA?

 
TRAKATAN הוא לעולם האופנה מה ש-CUPRA היא לעולם הרכב. מדובר שני מותגים צומחים, מודרניים עם פוטנציאל להציע מוצרים איכותיים ללקוחות בעלי טעם ייחודי וחסר פשרות אשר מעריכים איכות ורוצים מוצר מנצח. הלקוחות של שני המותגים הם לקוחות בעלי אופי, שעושים בחירות בעצמם ולא מתעניינים בטרנדים שבאים והולכים. טאראקטאן ו-CUPRA שניהם חולקים את אותם הערכים: ייחודיות, תחכום ואיכות.